فرماندار خاتم:

ساختار نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آموزه های غدیر است

فرماندار خاتم با بیان اینکه برای اولین بار واقعه غدیر خم در خاتم باز سازی می شود، گفت: ساختار نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آموزه های غدیر است.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرماندار خاتم با اشاره به اینکه ساختار نظام اسلامی برگرفته از واقعه غدیر خم است، گفت: با تصویر کشیدن واقعیت غدیر می‌توان ظرفیت‌های این واقعه آنگونه اهمیت دارد به مردم منتقل کرد.
فرجام فاضلی در نشست بازسازی واقعه غدیر در هرات مرکز شهرستان خاتم افزود: ما وظیفه داریم با توجه به امکاناتی که در اختیار است نسل به نسل و سینه به سینه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان آن را اشاعه دهیم.
وی بیان کرد: بازسازی این رویداد تاریخی - مذهبی مستلزم دقت نظر فراوانی است و باید تمام دقت را انجام داد تا به خوبی ظرفیت‌های واقعه بیان و بازسازی شود.
این مسئول خواستار همکاری و تعامل مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی برای بازسازی واقعه غدیر شد.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران خاتم با بیان اینکه واقعه غدیر، ۱۸ شهریور ماه آینده در هرات بازسازی می‌شود، افزود: باید تمام تلاشمان را در هرچه بهتر شدن این واقعه انجام داد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیرخم در راستای گسترش فرهنگ ولایت، شناساندن آن به نسل جوان و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب انجام می‌شود.
وی یادآور شد: هدف از نمایش واقعه غدیر ترویج فرهنگ غدیر و ولایت امام علی (ع) و اثرگذاری بالای این برنامه در بین مردم بویژه جوانان است.
ارسال نظرات