فرمانده پایگاه نرجس بافق:

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار است

فرمانده پایگاه نرجس خاتون بافق در دیدار با خانواده شهید رحیمی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۶۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، صبح امروز جمعی از بسیجیان پایگاه نرجس خاتون بافق از خانواده معظم شهید رحیمی دیدار کردند، در این دیدار رحیمی فرمانده پایگاه نرجس گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
در این دیدار رحیمی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده شهدا به خصوص مادر این شهید گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
وی افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
رحیمی در ادامه سخنان خود گفت: شما مادران در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادید که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردید و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستید.
وی اضافه کرد: دیدار با شما خانواده‌های شهید موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
در این دیدار بسیجیان با قرائت زیارت عاشورا در منزل این شهید یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار