بسیج گزارش می دهد

افراطی خواندن جوانان بسیجی توطئه شیطان بزرگ است/ امام خامنه‌ای: جریان انقلابی را، جوانان حزب‌اللّهی را متّهم نکنید به تندروی

متاسفانه گاهی دیده می شود که مسوولین برای حفظ منافع حزبی خود با ادبیات به ظاهر اعتدالی! با بسیج‌ و حرکت بسیجی مخالفند و آن را افراطی می خوانند.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

سرویس سیاسی خبرگزاری «بسیج» -  امام خامنه ای در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استان‌های یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.

"شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد." این جمله امام خامنه ای درباره شهید محسن حججی است.

رهبر معظم انقلاب پیش از این بارها درباره لزوم حمایت از جوانان حزب اللهی، مومن و انقلابی تاکید کرده بودند. معظم له در دیدار مسئولان نظام(خرداد 96) فرمودند: بایستی عوامل اقتدار کشور را حفظ کرد؛ عوامل اقتدار کشور را، نیروهای مسلّح را، سپاه را، بسیج را، عناصر مؤمن و حزب‌اللّهی را. من این را به شما عرض بکنم، آن که سینه سپر میکند، در مقابل دشمن در بخشهای مختلف می‌ایستد، شرایط سخت را تحمّل میکند، او همان عنصر مؤمن و انقلابی و اصطلاحاً حزب‌اللّهی است؛ او است ‌که می‌ایستد؛ اینها را باید نگه دارند. مسئولین کشور در بخشهای مختلف، چه در دانشگاه، چه در بخشهای صنعتی، چه در بخشهای علمی، چه در بخشهای خدماتی، رعایت این عناصر را بکنند.

ایشان همچنین در دیدار خانواده شهید صمدیان (فروردین 1396) فرمودند: ان‌شاءالله جوانان ما قدر بدانند، کار کنند و خودشان را بسازند. این کشور به جوانهای انقلابی و حزب‌اللّهی و مؤمن احتیاج دارد. آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللّهی را می‌کوبند، بسیجی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، نمی‌فهمند چه‌کار دارند میکنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه میزنند.

متاسفانه گاهی دیده می شود که مسوولین برای حفظ منافع حزبی خود با ادبیات به ظاهر اعتدالی! با بسیج‌ و حرکت بسیجی مخالفند و آن را افراطی می خوانند؛ در واقع این یک توطئه بزرگ است که برخی ها به دنبال استحاله آرمان های انقلاب و  ادبیات انقلاب هستند.

اینکه امام امت هشدار دادند که عده ای به دنبال رقیب درست کردن برای بسیج هستند به همین خاطر است. یعنی دشمن جریانی را بسازد که آن را رقیب بسیج قرار دهد. این که جریانی بسیجی را تند و افراطی معرفی کند، این زمزمه، صدای شیطان است.

 بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و عصاره های آن امثال محسن حججی ها هستند. فصل الخطاب این مرقومه کلام سید علی خامنه ای است که خطاب به مدعیان پوچ اندیشی که جوان بسیجی و حزب اللهی را به تندروی متهم می کنند فرمودند: یک عادتی هم در بعضی پیدا شده است که همین‌طور مدام تکرار میکنند «تندروها، تندروها»؛ خب بله، تندرَوی و کندرَوی -طرف افراط و تفریط- هر دو بد است، این معلوم است امّا [اینکه] تندروی چیست، کندروی چیست، خطّ میانه کدام است، چیزهای خیلی واضح و روشنی نیست، جزو مسائل بیّن نیست، تبیین لازم دارد. چون برای ما خیلی زیاد خبر می‌آید؛ این روزنامه‌ها و مطبوعات گوناگون را هم آدم نگاه میکند، من میفهمم که بعضی وقتی میگویند تندروی، جریان حزب‌اللّهی و مؤمن مورد نظرشان است؛ نه، جریان مؤمن را، جریان انقلابی را، جوانان حزب‌اللّهی را متّهم نکنید به تندروی؛ اینها همان کسانی هستند که با همه‌ی وجود، با همه‌ی اخلاص در میدان حاضرند، آنجایی هم که دفاع از مرزها لازم باشد، دفاع از هویّت ملّی لازم باشد، مسئله‌ی جان دادن و خون دادن مطرح باشد، همینها هستند که به میدان می‌آیند. به صِرف اینکه یک جایی یک قضیّه‌ای واقع بشود که مورد قبول و تأیید نباشد.

ارسال نظرات