خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی های کل کشور در تبریز

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی های کل کشور در تبریز با هدف تبلیغ رویداد بزرگ و بین المللی تبریز 2018 در دیگر استان ها خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۷۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجباری از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی های کل کشور در شهر تبریز خبر داد و افزود: دوره آموزشی روابط عمومی های سازمان اوقاف و امور خیریه های کل کشور با حضور مدیران روابط عمومی از 21 مهر ماه لغایت 24 مهر در تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور نیز حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در طول این دوره از اساتید مطرح و برجسته کشوری در راستای آموزش مدیران روابط عمومی در حوزه های مختلف تبلیغی و خبری استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 با رایزنی های انجام یافته مقرر شد این دوره در تبریز برگزار شود تا ضمن آشنایی این عزیزان با ظرفیت های مذهبی و گردشگری شهر تبریز به تبلیغ این رویداد در دیگر استان های کشور بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها