مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

آموزش در محیط‌های واقعی از راه‌های توانمندسازی نیروهای انسانی است

آموزش در محیط‌های واقعی از راه‌های توانمندسازی نیروهای انسانی است، آشنایی با محیط کسب و کار و استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه‌های اقتصادی از اهداف ما است.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۸۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان آموزش در محیط‌های واقعی را از راه‌های توانمندسازی نیروهای انسانی عنوان کرد و گفت: طرح "کاج" برای کاهش بیکاری در استان زنجان اجرا می‌شود.

محمدرضا یوسفی با اشاره به اینکه طرح‌های سه‌گانه کاج برای کاهش نرخ بیکاری است، افزود: اجرای این طرح سبب افزایش اشتغال‌پذیری جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح سبب مهارت آموزش محیط واقعی کار بین سنین 15 تا 23 سال می‌شود، تصریح کرد: طرح کارورزی ویژه سنین 23 سال تا 35 سال می‌شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رابطه نزدیکی با سازمان فنی و حرفه‌ای دارد، گفت: آشنایی با محیط کسب و کار و استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه‌های اقتصادی از اهداف ما است.

وی با اشاره به اینکه شرایط احراز نیروی کار جدید باید حداکثر 35 سال باشد، گفت: حداقل مدرک باید لیسانس باشد و در سامانه مربوطه ثبت‌نام‌ کند.

ارسال نظرات