شاه محمدی:

ایجاد خانه مطبوعات یکی از مهم ترین رویدادهای حوزه خبر در شهرستان ری است

خبرگزاری بسیج: رئیس خانه مطبوعات شهرستان ری در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با معاون استاندار تهران، با قدردانی از مسئولان، ایجاد خانه مطبوعات در شهرستان را یکی از مهم ترین حقوق و خواست جامعه خبری شهرستان دانست.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۹۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اسمعیل شاه محمدی، با اشاره به سوابق فعالیت فرماندار ری در رسانه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکتر جمالی پور از جنس خبرنگاران بوده، با این حوزه به خوبی آشناست   و مشکل اصحاب قلم را به خوبی لمس می کند و در جهت رفع معضلات و مشکلات این قشر خدوم نگاه ویژه ای دارد. وی ادامه داد: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری علاوه بر این، در حوزه های کشاورزی، صنعت، عمران و ... دارای نظرات و تفکرات علمی و کارشناسی است و در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات و فعالیت های ارزنده ای برای مردم ری انجام داده است.

 سرپرست روزنامه اعتماد همچنین با قدردانی از سید محمد موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری، اظهار داشت: برای نخستین بار چند گام اساسی از سوی اداره ارشاد برای خبرنگاران برداشته شد که ایجاد بسیج رسانه که امری ضروری بوده و با حمایت و همدلی آحاد خبرنگاران شکل گرفت، از جمله این اقدامات است. همچنین تاسیس خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد قانونی در استان از دیگر اقدامات خوب در سال های اخیر بوده که رئیس اداره ارشاد شهرستان ری در این زمینه بسیار تلاش کرد و به طور مستمر پیگیر کارهای اجرایی آن بود که پس از رای گیری و انتخاب اعضای هیات مدیره، خانه مطبوعات به طور رسمی در شهرستان ری راه اندازی شد.

 

 

ارسال نظرات