مدیر راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با «بسیج»:

بسیج فرهنگ راهیان نور را در آن سوی مرزها گسترش می دهد

حسین زاده گفت: چون این فرهنگ اثر خود را گذاشته پایگاه و قرار گاه انقلاب در کشورهای دیگر ایجاد شده اینها تراوشات فرهنگ بسیج ایثار و شهادت است که در جمهوری اسلامی ایران درست شده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۸۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سپاه و بسیج و مسئول دبیرخانه قرارگاه راهیان نور سپاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: همین فرهنگ ایثار و شهادت که امروز راهیان نور به عنوان متولی اصلی آن را ترویج می دهد تولید کادر تراز انقلاب می کند که رهبر معظم انقلاب در چشم انداز 2020 به آن تاکید می کنند.

وی افزود: خروج این مباحث می شود مدافعین حرم و قرارگاه محرومیت زدایی در سطح کشور و کسانی که می روند و در بدترین شرایط زندگی می کنند تا به مردم خدمت کنند.

حسین زاده بیان داشت: ما الان اردوهای جهادی عراق را داریم البته فرهنگ منتقل شده به معنای اجرا خودمان نرفتیم راهبری کردیم یا کسانی که در لبنان الان کار راهیان نور را دنبال می کنند چون این فرهنگ اثر خود را گذاشته پایگاه و قرار گاه انقلاب در کشورهای دیگر ایجاد شده اینها تراوشات فرهنگ بسیج ایثار و شهادت است که در جمهوری اسلامی ایران درست شده است.

مدیر راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: متولیان باید به این موضوع بیشتر بپردازند که کار را نشان دهند به معنای تبلیغاتی کردن در عرصه بین الملل کارهای قشنگی شده فضاهای جالبی است که امروز می توانیم بگوییم خروجی داشته است.

ارسال نظرات