پیام تبریک شهردار منطقه 20 به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری بسیج: سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 به مناسبت روز خبرنگار ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند فعالان عرصه خبر، این روز را به تمامی طلایه داران اهل قلم تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ متن پیام شهردار منطقه 20 به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

و چه نیکو نامگذاری شد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام تلاش گران عرصه خبر، تا بهانه ای باشد برای قدردانی از وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جز در مسیر حق و عدالت گام نمی نهند.

سلام و درود خدا بر تمام شهیدان این عرصه که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با ستمگران بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب شتافتند.

خبرنگار به عنوان قشری آگاه و مسئول در قبال ملت، کشور، باورهای مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و بداخلاقی ها قلم می زند و این بار سنگین مسئولیت نه تنها برای او محدودیت نمی آفریند بلکه راه رسیدن به کمال را هموار و هموارتر می سازد و در نهایت به جایگاهی می رسد که جز رضایت حضرت حق را نمی بیند.

و خرسندم که توفیقی حاصل شد تا روز هفدهم مرداد" روزخبرنگار" را به اهالی وادی قلم در تمامی عرصه های خبری و به ویژه خبرنگارانی که در عرصه مدیریت شهری و خدمت به شهروندان قلم می نهند تبریک بگویم و از تعامل سازنده فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می کنم.

امیدوارم با همراهی، بصیرت، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به شهروندان فهیم و ولایی شهرمان باشیم.

 

ارسال نظرات