پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری به خبرنگاران

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با صدور پیامی «روز خبرنگار» را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۳۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ، متن پیام سید محمد موسوی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون». سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم-١)

خبرنگاری حرفه هنر و عشق است و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، مسئولیت و دلسوزی اند. به طور کلی آنان در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش مردم هستند.

بی‌شک رشد فکری و اندیشه بشر تنها در سایه آزادی قلم و بیان حاصل می‌شود. خبرنگار می‌تواند تجسم تعهد و وجدان باشد و نقش موثر خود را در رشد و شکوفایی تمدن و فرهنگ بشری ایفا نماید. خبرنگاری حرفه‌ای است بس دشوار و به همان اندازه ارزشمند به شرط این ‌که خبرنگار اطلاع‌رسان، تحلیل‌گر و نویسنده خود را در گرو هیچ امری جز حقیقتی که به آن ایمان دارد و انسان‌هایی که او رسالت آگاه کردن و بالا بردن بینش و منش آنان را به عهده گرفته است نبیند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی روز خبرنگار را به شما که دلسوزان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی هستید تبریک عرض نموده  و  از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران را در روایت واقعیت، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

 

 

 

ارسال نظرات