تصویربرداری «عینک» در شهرری

خبرگزاری بسیج: فیلم داستانی "عینک " به کارگردانی آقای عباس محمدی گیلوائی در انجمن سینمای جوانان استان تهران دفتر شهرری تصویربرداری شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۲۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این فیلم داستان پیرمردی را روایت می کند که عینک مطالعه اش را در خانه جا گذاشته، و تلفن همراهش را به مرد جوانی می دهد تا پیامک هایی که پسرش می فرستد را بخواند .

مدت این فیلم  کوتاه 3دقیقه است و عوامل آن شامل: نویسنده و کارگردان :عباس محمدی گیلوائی، تصویربردار: محمد حسنی، صدابردار: راحله خورشیدی، علی شیخی فرداد، صدا گذار، موسیقی  و تدوین: عباس محمدی، بازیگران: حسن رهبر، عاصم حاصل مهری، عکاس: فاطمه جعفری، منشی صحنه: مونا حری و مدیرتولید: معصومه لطفی.

 گفتنی است: عباس محمدی متولد 1372 و دانش آموخته تصویرسازی کامپیوتری است. از جمله فعالیتهای وی نویسندگی و کارگردانی شش اثر کوتاه مستند داستانی و تجربی، تدوین  28 عنوان فیلم کوتاه، تصویربرداری 4 عنوان فیلم کوتاه و صدابرداری پنج عنوان فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد .

از موفقیت های وی می توان به کسب مقام سوم جشنواره سما برای فیلمنامه عینک و راهیابی فیلم دیواره نگاره دربخش محله جشنواره شهر سال 96 اشاره کرد.

 

ارسال نظرات