مشارکت همگانی برای ساخت زائرسرای استان در مشهد

مشارکت همه مردم و مسئولان برای تامین اعتبار ساخت زائر سرای ویژه مردم استان در مشهد مقدس ضروری است.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درجلسه شورای اداری استان گفت: فعالیت های دولت و نظام به نحو احسن به تصویر کشیده شود و در هفته دولت منعکس شود.
موسی خادمی با اشاره به پویش نه به ریختن زباله در استان افزود: هیچ کس حق ندارد شهر و طبیعت را با ریختن زباله آلوده کند و دستگاه های متولی باید با جدیت برخورد کرده تا این پویش تبدیل به حرکت اجتماعی شود.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ساخت زائر سرای ویژه مردم استان در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولان برای تامین اعتبار ساخت این زائر سرا مشارکت کنند تا این طرح سریع به بهره برداری رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم دراین جلسه گفت: حقوق 5 ماه نخست امسال نیروهای شاغل در طرح های عمرانی تا پایان هفته پرداخت شود.

مشاور سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری استان گفت: خشونت، نخستین پرونده قضایی در کهگیلویه وبویراحمد است که جرم هایی مثل ضرب و جرح، توهین، تهدید، تخریب و تصرف اراضی را درپی دارد.
موسوی اظهارداشت: نخستین سند سلامت اجتماعی کشور در این استان نوشته شود و سند کنترل آسیب های اجتماعی نیز متناسب با نیاز شهرستان های مختلف بومی سازی شود.
محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه گفت: ستاد هفته دولت در همه دستگاه های اجرایی استان تشکیل شود و در این هفته شهدای دولت تکریم و لیست طرح های آماده افتتاح یا کلنگ زنی به استانداری ارسال شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه از دستگاه هایی که دربرنامه پویش نه به ریختن زباله، شرکت نکردند انتقاد کرد و از مسئولان خواست ، این کمپین در همه شهرستانها تشکیل شود .
پژمان نیک اقبالی افزود: با تشکیل پویش نه به ریختن زباله در زمینه رعایت نظافت شهر و ورودی شهرهای استان فرهنگ سازی می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در جلسه شورای اداری با اشاره به طرح پارکینگ هفت تیرگفت : این طرح با مساحت 26 هزار مترمربع شامل سه طبقه پارکینگ، 3 طبقه تجاری، 2 طبقه هتل آپارتمان، یک طبقه شهربازی در حال اجراست.
حجت الاسلام جنتی افزود: برای ساخت و تکمیل این طرح به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود : این طرح برای 400 نفر بصورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می کند.

صلاحی افزود :تحقیقات نشان داده است که استفاده از سموم مختلف در بخش کشاورزی و کاربرد مکمل ها، طعم دهنده ها و رنگها برای جلوگیری از فاسد شدن و طولانی شدن عمر مواد غذایی ، بیش از 93 درصد سقط جنین ، رشد ناقص ، عقیمی در مردان و انواع سرطان ها را افزایش داده است و جهش ژنتیکی و آسیب به ساختمان دی ان ای را به دنبال دارد .
وی گفت: افزایش بیماری های مهلک، آلودگی منابع آب سطحی و زیر زمینی و تجمع تدریجی سموم در بدن موجودات زنده از مهمترین آثار استفاده از سموم در بخش کشاورزی و افزودنی ها در بخش غذایی است.
ارسال نظرات