مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

اعزام تیم ورزشی بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به مسابقات کشوری

تیم ورزشی بانوان شاغل این اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به مسابقات کشوری که 23 لغایت 25 مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد ، اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از اعزام تیم ورزشی بانوان شاغل این اداره کل به مسابقات ورزشی کارکنان سازمان خبر داد و گفت: در راستای برنامه های اجرایی سال 96، تیم ورزشی بانوان شاغل این اداره کل با هدف ایجاد رفاقت و همدلی و ارتقای سطح سلامت کارکنان ، به مسابقات کشوری که 23 لغایت 25 مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد ، اعزام شدند.

سیف الله محمدی با بیان اینکه مسابقات ورزشی مذکور به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار می شود افزود: تیم ورزشی بانوان استان زنجان با حضور 20 نفر در چهار رشته والیبال ، تنیس روی میز، پرتاب دارت و شطرنج جهت شرکت در مسابقات اعزام خواهند شد .

وی در ادامه اظهار داشت: این در حالی است که علاوه بر تیم اعزامی بانوان زنجان، تیم‌هایی از استان‌های تهران، مرکز تربیت مربی،خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان، سمنان، البرز و یزد در گروه دوم این مسابقات و به میزبانی استان خراسان رضوی برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظرات