مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاریه آبادان خبر داد

آغاز مرحله دوم ساخت سنگر های یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان

صادقی گفت: فضای مصور طراحی شده گویا و انتقال دهنده حماسه های مربوط به این منطقه در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،قاسم صادقی مسئول یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان از مرحله دوم ساخت سنگر های یادمان دشت  ذوالفقاری خبرداد و گفت:در حال حاضر مشغول ساخت سنگر های یادامان هستیم و تاکنون 8 سنگر شبیه سازی و ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: ساخت این 8 سنگر ازماه مبارک رمضان آغاز و تا به امروز 8 سنگر ان تکمیل  و آماده بهربردار قرار گرفته است.
 
مسئول یادمان دشت ذوالفقاری آبادان به قابلیت ها و امکانات فرهنگی انجام شده در یادمان اشاره کرد و در همین زمینه یادآور شد: از مهمترین این کارها فضای تصویری یادمان است که به گونه های طراحی  شده که حوادث و منطقه در دوران دفاع مقدس را می توان مشاهده کرد.
 
وی تصریح کرد: یکی از فضا های ایجاد شده ساخت سنگر ها با الگو  و شبیه سازی از دوران دفاع مقدس می باشد و دراین راستا سنگر هایی مختص به اقشار و یگان های شرکت کننده دراین عملیات در سال 59است.
 
صادقی با بیان اینکه در زمان های اوج سفرهای راهیان نور به جنوب کشور به ویژه در ایام اسفند و فروردین ماه، راوی در یادمان حضور دارد، خاطر نشان کرد: فضای مصور طراحی شده گویا و انتقال دهنده حماسه های  مربوط به این منطقه در دوران دفاع مقدس است.
 
وی در پایان به حضور زائران راهیان نور امسال (96)اشاره کرد  ودر همین زمینه خاطر نشان کرد: بیشتر زائرینی که شب در یادمان اسکان داده می شوند زائرانی هستند که با خودروهای شخصی به این سفر آمده اند.

ارسال نظرات