خبرهای داغ:
دلنوشته ای به بهانه شهید محسن حججی؛

واقعه عاشورا با شهادت تو به تصویر درآمد

محسن جان عزیز هیچ وقت احساس نمی کردیم واقعه کربلا را می شود دید و به عینه شاهدش شد ولی وقتی تصاویر منتشر شده را نگاه کردیم یک بار دیگر حادثه کربلا به تصویر آمد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جایی که فرزند شمر با همان ترس و واهمه و همان لباس اجدادی و لشکر یزید گلی از باغ پر عطر و رنگ حسینی را به اسارت گرفته بود.

در حدیث قدسی می خوانیم: من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی عشقنی و من عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلی دیته و من علی دیته و انا دیته.
هرکسی مرا طلب کند مرا می یابد و کسی که مرا یافت مرا می شناسد و کسی که مرا شناخت مرا دوست خواهد داشت و کسی که من را دوست داشت، عاشقم می شود و کسی که عاشق من شد، من عاشق او می شوم و کسی که من عاشق او شوم، او در راه من کشته می شود و کسی که در راه من کشته شود ، خون بهایش بر من واجب است، پس خون بهای او من هستم

سردار رشید اسلام پاسدار بی ادعا، خداشناس و خداجو و عاشق خدا، خبر شهادت تو بر ما سنگین و قلب هایمان را به سختی فشرد ولی صحبت های همسر مکرمتان را که شنیدیم آرام شدیم و به حالت غبطه خوردیم. جایی که ایشان گفتند شما چقدر مشتاقانه و آگاهانه طی طریق کردید و بهترین راه برای رسیدن به معشوقه خود که خدا هست پیمودید، گوارای وجودتان باد شربت شهادت که رنگ و بوی کربلا می داد.

احسنت به تو شهید عزیز که با صلابت و اقتدار راه می رفتی و انگار نه انگار، گویی او اسیر تو بود اسیر نگاهت، اسیر صلابتت، اسیر دل پر ایمانت، واقعا شجاعت و شهامت و اقتدار یک شیعه در چشمان قشنگ تو قابل رویت بود.

حرف آخر با کسانی که با بی فکری و بی تقوایی بی ایمانی و دنیادوستی و رفاه طلبی حرف های مفت می زنند دارم و آن این است که بروید و توبه کنید چراکه سخت در اشتباه هستید، چراکه به فکر مذاکره با داعشی های شیطان صفت هستید، چراکه فکر می کنید این رزمندگان بخاطر پول رفته اند، چراکه فکر می کنید سوریه ربطی به ما ندارد، چراکه فکر می کنید امنیت و آرامش را بخاطر برجام دارید، قطره قطره خون این شهدای عزیز فردای قیامت دامن نحستان را خواهد گرفت، شما مدیون این شهدا و خانواده های مظلومشان هستید.

سر تعظیم فرو می آوریم بر مقام تمام شهدای عزیز انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مظلوم و بی ادعا و غریب مدافع حرم و عاجزانه طلب استمداد می کنیم از این عزیزان که ما را، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت را دعا کنند .

غلامرضا خدائی

ارسال نظرات
پر بیننده ها