جشنواره مالک اشتر سپاه سقز برگزار شد

کد خبر: ۸۹۰۱۱۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع ماموريت ها، فعاليت ها و اقدامات نیروهای مسلح و سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 

صفاری هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  دانست.

 

وی در ادامه افزود: نیروهای انقلابی و کسانی که دغدغه پیشرفت انقلاب را دارند باید همواره در حال رشد و پیشرفت باشد.

 

 صفاری ضمن اشاره به وظایف سپاه شهرستان مبتنی بر دفاع از اصول و کیان ارزش های انقلاب اسلامی ، گفت: این سپاه در راستای 3 محور جنگ نرم، سخت و نیمه سخت انجام وظیفه کرده است.

 

 در ادامه این جشنواره سرهنگ عبدالحسین یوسفی مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان حول محور اشراف به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

یوسفی الگوسازی برای مدیران موفق و استمرار آمادگی را از اهداف اشراف عنوان کرد و گفت: معرفی الگوهای موفق از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است. 

 

 وی با بیان اینکه در اشراف باید به دنبال الگو سازی انقلاب و مدیریت جهادی باشیم، یادآور شد: باید در کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز روحیه جهادی داشته باشیم.

 

 یوسفی پس از قرائت، نامه فرمانده کل سپاه پاسداران در مورد اشراف به تشریح آن در بحث فعالیت های سخت، نیمه سخت و نرم پرداخت و اجرای درست آن را وظیفه تک تک فرماندهان، مسئولین و مدیران دانست.

 

 در پایان جشنواره از مدیران، مسئولین رده های برتر در سطح سپاه شهرستان و همچنین چهارمین آیین تجلیل از رابطین و مدیران برتر نمایندگی ولی فقیه در امور بسیج تجلیل بعمل آمد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار