ترویج روحیه انفاق جامعه را در برابر مشکلات ایمن می کند

این مسؤول با تأکید بر ترویج روحیه انفاق در جامعه تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن چنین سنت حسنه‌ای ترویج شود از بسیاری مشکلات در امان است.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان در دیدار با مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه وقف ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام موقوفات زیادی از طرف مردم مسلمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز به وقف در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت  خاطرنشان کرد: امروز هم حضور خیران در بحث وقف در موضوعات جدید احساس می‌شود.

فرماندار ساری هدایت‌کردن و جهت‌دهی موقوفات به سمت بهره‌وری بیشتر را امری ضروری دانست و افزود: باید به‌گونه‌ای رفتار شود تا موقوفات متناسب با نیازهای به روز جامعه صورت گیرد و تا حد امکان بر تنوع کاربری این موقوفات افزوده شود.

این مسؤول با تأکید بر ترویج روحیه انفاق در جامعه تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن چنین سنت حسنه‌ای ترویج شود از بسیاری  مشکلات در امان است.

حسین‌زادگان با اشاره به وفور اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان، اظهار کرد: این اماکن ظرفیت خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است .

وی ابراز امیدواری کرد با همیاری و همراهی و مشارکت مجموعه مسؤولان شهرستان و تلاش اداره اوقاف شهرستان ساری بتوانیم در زمینه وقف قدم‌های بیشتری  برداریم.

فرماندار ساری گفت: پروژه صحن امام‌زاده عباس(ع) یاری تا نوروز 97 به بهره‌برداری برسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها