مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

جاده های محورهای مواصلاتی استان زنجان در سطح استاندارد کشوری قرار دارد

جاده های محورهای مواصلاتی استان زنجان در سطح استاندارد کشوری قرار دارد و در مواردی که جاده ها بر اثر حوادث جاده ایی آسیب ببیند، برای رفع آن در کمترین مدت اقدام می کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۴۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با تبریک روز خبرنگار از اطلاع رسانی دقیق و به موقع درامر خدمات رسانی همراهی داشتند، تشکر کرد.

ایرج دست نشان با اشاره به فعالیت در سال 96 اداره راهداری و حمل نقل جاده های گفت: حوزه راهداری در بخش نگهداری راهها، ساختار راهها، ابنیه و ساختمانهای مربط به راهها و ارتقائ ایمنی، عبور ومرور محور های موصلاتی استان زنجان فعالیت دارند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست سالجاری 170هزار متر مربع فوگ سیل در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان انجام شده است که استفاده از از فوگ سیل باعث افزایش سه الی پنج ساله عمر آسفالت می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سالجاری برای لکه گیری محورهای شریانی 6 هزارو 83 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است

ایرج دست نشان افزود: برای لکه گیری محورهای فرعی و روستایی در چهار ماهه نخست سالجاری 3 هزارو 195 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در بخش مسافر36 شرکت مسافری برون شهری در استان زنجان فعال است، که با داشتن یک هزار و 109 دستگاه ناوگان حمل و نقل جابه جایی شهروندان را برعهده دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان افزود: در چهار ماهه نخست سالجاری دو میلیون و 348 هزار و 152 تن کالادر استان زنجان جابجا شده است که نسبت به یکسال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 37 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال در آزاد راهها است، تصریح کرد: 20 سامانه ثبت تخلفات در حال بهره برداری،20سامانه نیز در جاده های ترانزیت استان زنجان نصب و به بهره برداری و خواهد رسید.

ایرج دست نشان با اشاره به استاندارد های جاده ها خاطر نشان ساخت: جاده های محورهای مواصلاتی استان زنجان در سطح استاندارد کشوری قرار دارد و در مواردی که جاده ها بر اثر حوادث جاده ایی آسیب ببیند، برای رفع آن در کمترین مدت اقدام می کنیم.

ارسال نظرات