برگزاری طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در یاسوج

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره های طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی شهرستانی و استانی سازمان بسیج دانش آموزی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
سید محمدلطیف ارجمند افزود: به منظور آمادگی روحی و انگیزشی جهت پذیرش مسئولیت در واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی و کسب مهارتهای مدیریتی و تشکیلاتی جهت انجام هر چه بهتر ماموریت های بسیج دانش آموزی و همچنین زمینه  رشد و تعالی اخلاقی  و معنوی متناسب با سند تحول بنادین آموزش و پرورش تعدادیکهزار و  30 نفر از اعضای شورای پیشگاه در سطح 15 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دوره های یاوران ولایت تابستان امسال در حال اجرا است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان در ادامه گفت:دوره یاوران ولایت استانی با حضور 254 نفر از فرماندهان واحد انتخاب شده از دوره های شهرستانی از اول تا 9 شهریو ر 96 طی دوره مجزا برادر و خواهر در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی واقع در روستای دهنو یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: این دوره جهت مسئولیت پذیری، سعه صدر ،مدیریت،امورات اجرایی فرماندهان واحد های دانش آموزی برگزار می شود .
 
ارجمند ابراز داشت:با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر ایی که دانش آموز جوان نسل امروز باید شخصیت خودش را از نظر علمی،اخلاقی،اجتماعی و سیاسی طوری تربیت کند که هر جا قرار گرفت مثل چراغی آنجا را روشن نماید ، کلیه امورات اجرایی این دوره با نظارت بسیج دانش آموزی استان به دانش آموزان واگذار می شود.
 
مسئول بسیج دانش آموزی استان در آخر تاکید کرد: توجه به مسائل علمی ،اخلاقی،اجتماعی دانش آموزان از اولویت های این برنامه ها و دوره می باشد.
ارسال نظرات