خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مردم قزوین از کیفیت نان ناراضی هستند

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مردم از کیفیت و زمان پخت نان گله مند هستند و دستگاه های نظارتی باید بطور جد وارد شده و برای اصلاح روند کنونی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزارسی بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان اظهار کرد: نظارت بر زمان و نحوه پخت نان باید بصورت ویژه در دستور کار دستگاه های نظارتی و متولی باشد تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

وی در همین زمینه به مراحل تولید آرد در کارخانجات اشاره کرد و گفت : اداره کل استاندارد باید در کارخانه ها ورود پیدا کند و ضمن بازدید دوره ای گزارش های لازم را برای تصمیمات مدیریتی به کارگروه آرد و نان ارسال کنند.

حبیبی با بیان اینکه موضوع آرد و نان برای مردم اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد : تعداد نانوایی ها در استان مناسب و کافی است اما باید به سمتی کیفی سازی نان حرکت کنیم.

معاون اقتصادی استاندار نسبت به دوگانه سوز کردن نانوایی ها تاکید کرد و افزود : نانوایانی که نسبت به دوگانه سوز کردن نانوایی اقدام کنند، از تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی با نرخ سود ۴ درصد بهره مند می شوند.

وی همچنین به استفاده از پلاستیک در نانوایی های برای استفاده نان پخته شده و مضرات آن اشاره کرد و گفت: محیط زیست و سایر دستگاه های متولی باید برای جایگزینی کیسه های پارچه ای با پلاستیک چاره اندیشی کنند تا سلامت مردم تضمین شود.

 

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار