با محوریت تقویت روحیه مقاومت جوانان

برگزاری اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویر

اردوهای فصل رویش در جهت تقویت روحیه مقاومت جوانان در فضای خاطره انگیز ودیدنی شهرک سینمایی دفاع مقدس مانند سال های گذشته در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۴۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج، اردوهای یک روزه فصل رویش، در مجاورت تهران این روزها با استقبال جوانان و علاقمندان به فعالیت های ورزشی و استقامتی مواجه شده است. شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس با دارا بودن فضای متفاوت، لوکشین های ماندگار این امکان را فراهم می سازد تا جوانان شرکت کننده در اردو با استفاده از محیط متفاوت دریاچه و تجهیزات منحصر به فرد روحیه مقاومتی خود را تقویت کنند و فعالیت های استقامتی را داشته باشند.

در این اردو هم چنین برنامه های معنوی، اعتقادی با محوریت اخلاق اجتماعی، انتظار و مهدویت، جریان شناسی دشمنان اسلام و انقلاب، جریانات فرهنگ هنجار و نابهنجار روز جامعه، جوانی، فرصت طلایی مهندسی فکر و ذهن، تولی و تبری مرز اسلام و کفر، جوانی و سایر موضوعات دیگر برگزار می شود. همچنین آموزش های مهارتی و جسمانی مانند پینت بال، قایق سواری، پاروکشی کانو، تیر و کمان، راپل و جت اسکی نیز در این اردو صورت می گیرد.

به گزارش، روابط عمومی شهرک سینمایی دفاع مقدس در کنار برنامه های معنوی و اعتقادی و آموزش های مهارتی و جسمانی، برنامه های تفریحی، سیاحتی همچون استفاده از فضا و امکانات تفریحی اردوگاهی، بازدید از سد شهید علی اکبر رنجبر، برگزاری مسابقات ورزشی و سایر مسابقات و پخش فیلم های متنوع نیز در این اردو گنجانده شده است.

در ادامه تصاویری از این اردو را در شهرک سینمایی دفاع مقدس مشاهده می نمایید.


برگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویربرگزاری دور جدیدی از اردوهای «فصل رویش» در شهرک سینمایی دفاع مقدس+ تصاویر

ارسال نظرات