مدیربسیجی مهد قرآن ریحانه النبی شهر مهران در گفتگو با«بسیج»:

مهدهای قرآنی بسیج، کودکان را از اسباب بازی های غربی بی نیاز می کند

حلیمی گفت: مهدهای قرآنی بسیج با فراهم کردن بازی های کاربردی و سرگرمی های کاملا سالم و مفرح برای بچه ها، آنها را از بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند دور می کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۳۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

فاطمه حلیمی مدیر بسیجی مهد قرآنی ریحانه النبی در شهر مهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های بسیج در مهدهای قرآنی بر خلاقیت و نوآوری کودکان و کاهش استفاده از اسباب بازی های غربی و خشن اظهار داشت : متاسفانه اکثر بازی های رایانه ای و اسباب بازی های موجود در بازار خشن هستند و تاثیرات مخربی بر ذهن و روان کودکان می گذارند.

وی با بیان این مطلب افزود: مهدهای قرآنی بسیج با فراهم کردن بازی های کاربردی و سرگرمی های کاملا سالم و مفرح برای بچه ها، آنها را از بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند دور می کند. کتاب هایی که در این مهد قرآنی آموزش داده می شوند تا حد بسیار زیادی خلاقیت و ابتکار کودکان را افزایش می دهد.

این مدیر بسیجی مهد قرآنی خاطر نشان کرد: بازی های قرآنی به صورت دسته جمعی و گروهی در کلاس های مهد برگزار می شود و بچه ها با آیات قرآن آشنا شده و دیگر نیازی به اسباب بازی های غربی که اکثرا هم خشن هستند ندارند.


ارسال نظرات