مدیر کل اداره آموزش و پروزش استان زنجان:

خبرنگاران همواره باید اطلاعات و علم خود را بروز کنند

خبرنگاران همواره باید اطلاعات و علم خود را بروز کنند تا بتوانند نماینده و رابط خوبی برای مردم و مسئولین و افکار عمومی باشند.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اداره آموزش و پروزش استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اختصاص یک روز به عنوان روز خبرنگار حالت نمادین دارد و ما همیشه باید به خبرنگاران ارج دهیم.

تمجیدی با اشاره به اینکه ما نیازمندخبر هستیم و بدون خبر نمی توانیم زندگی کنیم افزود: کار خبرنگاری کار ی پیچیده و سخت و دشوار است .

وی اظهار داشت: در دنیا کار خبر نگاری کاملا جا افتاده است ولی در ایران آنطور که باید جا نیافتاده است.

مدیر کل اداره آموزش و پروزش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم روزی برسد که آموزش و پرورش مسئله اصلی کشور بشود، اظهار داشت: از نظر ما اگر بخواهیم در هر زمینه ایی پیشرفت کنیم باید به مسئله آموزش و پرورش بها دهیم.

تمجیدی با اشاره به اینکه وضعیت کنکور استان زنجان نسبت به سال گذشته بهتر شده است، تصریح کرد: در کنکور امسال 2 نفر از دانش از آموزان استان زنجان ناحیه 2 موفق به کسب رتبه تک رقمی شده اند.

وی اظهار داشت: ما از خبرنگاران انتظار داریم نقاط ضعف و قوت را جهت رفع مشکلات به ما یادآوری کنند و مسائل آموزش و پرورش را در سدر موضوعات قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه معلمان هرگز فارغ از تحصیل نمی شوند، اظهار داشت:خبرنگاران همواره باید اطلاعات و علم خود را بروز کنند تا بتوانند نماینده و رابط خوبی برای مردم و مسئولین و افکار عمومی باشند.

تمجیدی با اشاره به نبود مدرسه در شهر آرا، گفت:متاسفانه در سالهای گذشته در بخش هایی از شهر ساخت و ساز هایی بدون در نظر گرفتن امکانات بهداشتی، فرهنگی،آموزشی و خدماتی شده است که اداره آموزش و پرورش هم وارث این قضیه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نبود مدرسه در برخی شهرک های زنجان خاطر نشان ساخت: اداره نوسازی و تجهیزمدارس در حال پیگیری مدرسه در این شهرک ها می باشد، در این راستا چند واحد آموزشگاه در شهرک های گلشهر و پونک احداث شده است ولی کافی نمی باشد.

ارسال نظرات