فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برای دفاع از حکومت الهی و اسلامی باید به سیره شهدا عمل کنیم

برای دفاع از حکومت الهی و اسلامی باید به سیره شهدا عمل کنیم و روحیه جهادی و انقلابی را در مقابل فتنه ها و هجمه های تقویت کنیم و آماده تر از شلمچه و خرمشهر در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۴۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان، گفت: دشمن امروزه با همه توان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران و اسلام با شبکه‌های مجازی ورود نموده است.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه دشمن با همه دستگاهها وابزارهای فرهنگی از جمله ماهواره و شبکه های مجازی برعلیه انقلاب اسلامی ایران اقدام می کند، افزود: دشمن با تمام قوا و ابزار در جنگ نرم وارد میدان نبرد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان با تضعیف جایگاه ولایت فقیه، روحیانیت ،وحدت ملی را مورد هدف قرار داده اند و ایجاد نا امیدی و جدا کردن مردم از نظام و مسؤلان از فتنه های دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: امروز روز بصیرت، مجاهدت، فداکاری، بسیج عمومی است و باید تفکرات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله تبیین شود.

کرمی افزود: برای دفاع از حکومت الهی و اسلامی باید به سیره شهدا عمل کنیم و روحیه جهادی و انقلابی را در مقابل فتنه ها و هجمه های تقویت کنیم و آماده تر از شلمچه و خرمشهر در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.

وی با تاکید بر سیره نامه شهدا خاطر نشان کرد: باید روحیه انقلابی را در مقابل هجمه‌های دشمنان تقویت و همانند سال‌های ۱۳۵۷ و جنگ تحمیلی از این مهم در مقابل دشمن استفاده و ایستادگی کرد.

جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه باید در مقابل هجمه های دشمن با روحیه جهادی ایستادگی کنیم، خاطر نشان ساخت: هر جا در مقابل دشمنان برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت، ملت غیور،ولایی، انقلابی و شهید پرور و شهادت طلب ایستاده است، دشمن با ذلت و خواری شکست خورده و عقب برگشته است.

ارسال نظرات