فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)؛

ورزش وسیله ای برای رسیدن به اهداف عالی است/ اگر جوانان خود را به سمت ورزش نبریم حتما به عنوان یک خطر در حوزه امنیتی مواجه خواهیم بود

سردار مولایی گفت: برخی فعالیت ها هدف هستند و برخی دیگر وسیله، حتما باید در نظر بگیریم اگر میخواهیم ورزش را ترویج دهیم حتما به وسیله بودن این ورزش که حامل ارزش های اجتماعی ، فرهنگی و منافع ملی باید توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۱۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

سردار مولایی درانتخابات مجمع بسیج ورزشکاران استان البرز اظهار داشت: بخشی از فعالیت های ما در اجتماع فرا بخشی است و قید(سن، جنس، نوع شغل ، مسئولیت) ندارد و از همان کودکی که پا به عرصه وجود میگذاریم مانند ورزش کردن بر ما واجب میشود .


ورزش وسیله ای برای رسیدن به اهداف عالی است/  اگر جوانان خود را به سمت ورزش نبریم حتما به عنوان یک خطر در حوزه امنیتی مواجه خواهیم بود


وی افزود : در هر جایگاهی که قرار داریم برنامه ای برای این موضوع باید داشته باشیم و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعی میکند در همین راستا حرکت کند.

سردار مولایی با بیان اینکه حدود 50 سالن صالحین ساخته شده است گفت: بانوان ، دانش آموزان میتوانند از این سالن های ورزشی استفاده کنند و ما باید در پی تسری بخشیدن ورزش در تمام اقشار جامعه باشیم.

فرمانده سپاه البرز گفت: برخی فعالیت ها هدف هستند و برخی دیگر وسیله، حتما باید در نظر بگیریم اگر میخواهیم ورزش را ترویج دهیم حتما به وسیله بودن این ورزش که حامل ارزش های اجتماعی ، فرهنگی و منافع ملی باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی بیان داشت: اگر جوانان خود را به سمت ورزش نبریم حتما به عنوان یک خطر در حوزه امنیتی مواجه خواهیم بود.

سردار مولایی گفت: در زمان جنگ تحمیلی با افتخار شهدایی را تقدیم این انقلاب کردیم و امروز نیز برای انها یادواره هایی را برگزار میکنیم ، اما نباید اجازه بدهیم جوانان ما امروز به سمت هایی گرایش پیدا کنند که هم برای خود آنها و هم برای جامعه خطر ساز باشد، فردی که اعتیاد پیدا میکند هم زندگی شخصی خود را نابود میکند هم وجهه بدی را در اجتماع ایجاد میکند و هم منبع ، مصالح و پرستیژ ملی را به خطر می اندازد.

فرمانده سپاه البرز یاد آور شد: اگر بخواهیم ورزش را به درستی انجام دهیم توانسته ایم یک حرکت در اجتماع ایجاد کنیم .

وی گفت: هدف رسیدن به مقامات بالای ورزشی نیست بلکه ورزش وسیله ای برای رسیدن به جایگاهی مانند "پوریای ولی" در تاریخ است که حتی پس از قرن ها هم این شخصیت شناخته شده است و هرگز فراموش نمیشود.

سردار مولایی اظهار داشت: در یادواره شهدا کسی به قدرت بدنی شهدا در زمان جنگ تحمیلی افتخار نمیکند چون برای ما نماد نیست بلکه وسیله برای رسیدن به هدف اصلی است.

فرمانده سپاه البرز گفت: اگر به امر ورزش درست پرداخته شود ارزش و اهمیت بالایی دارد ، در سوره بقره آیه 247 به قدرت جسمی و قدرت علمی اشاره شده ایت و اهمیت ویژه ای برای این موضوع بیان شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نگاهمان را به ورزش تغییر دهیم میتوانیم در ورزش سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها