زمین ورزشی 2 میلیاردی بابل همچنان معطل اختصاص مصوب شده وزیر است

در سفر وزیر ورزش و جوانان به بابل برای بازسازی زمین ورزشی 2 میلیارد تومان برآورد هزینه شد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است اما در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان 800 میلیون تومان برای بازسازی این زمین ورزشی تصویب شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب‌الله امیرنیا اظهار کرد: 18 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده سازمان یافته زیر پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ورزشی آهنگرکلا در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود، افزود: پنج پروژه نیمه‌کاره در شهرستان بابل داریم که پروژه گرجی‌آباد، زرگرشهر و شهیدآباد با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و گتاب با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با تخصیص اعتبار سال 96 پیش‌بینی می‌شود گذشته از پروژه آهنگرکلا که با 60 میلیون تومان اتمام و بهره‌برداری می‌شود دو پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل تصریح کرد: برای اتمام پنج پروژه عمرانی شهرستان بابل یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه نیاز است.

این مسؤول با بیان اینکه احداث خوابگاه برای ورزشکاران، استخر ورزشی و ایجاد دفتر هیأت‌های ورزشی از نیازهای ضروری شهرستان بابل است، خاطرنشان کرد: ایجاد تفاهم‌نامه با شهرداری و دیگر دستگاه‌ها با حضور مربیان کارآمد برای برگزاری ورزش همگانی برای داشتن جامعه پویا از دیگر اقدامات انجام شده است.

امیرنیا با اشاره به اینکه تنها 15 درصد مردم ورزش همگانی می‌کنند، از همکاری با شهرداری بابل و تشکیل شورای همگانی ورزش شهرستان برای تقویت ورزش محلات و شناسایی مکان‌های مستعد برای این امر خبر داد.

وی در خصوص زمین هفت تیر بابل یادآور شد: طبق صورت‌جلسه سال 95 که باید شهرداری بابل مبلغ 250 میلیون تومان به اداره ورزش شهرستان پرداخت می‌کرد این مبلغ توسط شهردار فعلی مصوب شد و فنس‌کشی زمین هفت تیر از فردا به مدت 15 روز انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل افزود: با سفر وزیر ورزش و جوانان به بابل برای بازسازی این زمین ورزشی 2 میلیارد تومان برآورد هزینه شد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است اما در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان 800 میلیون تومان برای بازسازی این زمین ورزشی تصویب شد که از محل ارزش افزوده بوده و در حال تبادل توافق‌نامه با استانداری برای جذب این اعتبار هستیم.

امیرنیا با قدردانی از حضور فعال رسانه‌های تاثیرگذار در بیان مسائل و رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی گفت: بسیاری از مسائل ادارات با اطلاع‌رسانی دقیق و پیگیری مجدانه و صادقانه رسانه‌ها حل می‌شود و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها شناسایی و راهکارهای مناسب ارائه می‌شود.

در پایان جلسه از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها