مسوول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:

کرسی های آزاد اندیشی باعث تقویت گفتمان مطالبه‌گری دانشجویان می‌شود/ کادرسازی برای نظام از جمله وظایف بسیج دانشجویی است

گودرزی گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، دعوت از مسئولین و برگزاری جلسات گفتگو و هم‌اندیشی با مدیران می‌توانند تأثیر بسزایی در حل معضلات و همچنین ترویج گفتمان مطالبه گری در بین دانشجویان داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۰۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه مطالبه گری از اصلی‌ترین وظایف تشکل‌های دانشجویی است که دغدغه عدالت دارند، گفت: بسیج دانشجویی باید در این امر جلودار باشد و دانشجویان باید مطالبه گری را از خود دانشگاه‌ها شروع کنند.
 
وی تاکید کرد: جذب و سازمان‌دهی جوانان انقلابی، تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و کارسازی برای این نظام از جمله وظایف بسیج دانشجویی است و این نیروی انقلابی و ارزشی باید به گونه ای فعالیت کند که باعث روشنگری و دشمن شناسی و همچنین بصیرت افزایی در سطح جامعه گردد.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان با قلم رسای خود، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، دعوت از مسئولین و برگزاری جلسات گفتگو و هم‌اندیشی با مدیران می‌توانند تأثیر بسزایی در حل معضلات و همچنین ترویج گفتمان مطالبه گری در بین دانشجویان داشته باشند.

گودرزی در پایان تاکید کرد: فعالیت‌های مختلف این تشکل از برگزاری اردوهای راهیان نور و دوره‌های تشکیلاتی و تربیتی گرفته تا فعالیت‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات هم‌اندیشی با موضوعات سیاسی در راستای عمل به این وظایف و تحقق آرمان‌های انقلاب است.
ارسال نظرات