تبریک مسئول سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت روز خبرنگار

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به اهالی رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

تبریک مسئول سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، در یادداشت داوود گودرزی آمده است:
 
باسمه تعالی

روز خبرنگار بر همه مجاهدینی که پیام های انقلاب را به گوش تشنگان حقیقت می نوازند، تبریک عرض می کنم. شغلی سخت و پراسترس که شب و روز نمی شناسد و باید ها و نباید هایی دارد که دشواری کار‌را دوچندان می کند، در ذکر اهمیت خبرنگار انقلابی همین بس که مهم ترین عامل در ایجاد تحلیل های دقیق و صحیح بین آحاد مردم است‌.

بنظر می رسد که باید بین خبررسانی حرفه ای و انقلابی تمییز قائل شد، خبر رسانی حرفه ای به دنبال ماهی گیری از هر آب گل آلودی برای برند کردن خود است ولی خبرنگار انقلابی جز برای تعالی و آگاهی نمی کوشد، زود قضاوت نمی کند، در ذکر وقایع امانت دار است و جز حقیقت چیزی نمی کوشد، متعهد به اخلاق است و مسئولیتی پیامبر گونه دارد و اصطلاح آگاهی را با دعوای سیاسی تقلیل نمی دهد.

بصیرتی که امروز جوهره جامعه اسلامی ما را پررنگ تر، عمیق تر و ماناتر نموده است، از جوهر قلم خبرنگارانی نشأت گرفته که دغدغه ای انقلابی آنان را به عرصه خبر گره زده است.

با این که معتقدم خبرنگار بالقوه انقلابی بسیار داریم اما به راحتی می توان گفت که رسانه انقلابی زیادی نداریم یا اگر داریم زمینه رشد خبرنگار انقلابی را فراهم نکرده اند که این مهم جای بحث فراوان دارد....
ارسال نظرات