به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

پیام تبربک رئیس سازمان بسیج علمی کشور،به مناسب روز خبرنگار

رئیس سازمان بسیج علمی کشور، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و بزرگداشت رسالت اهل قلم در پیامی این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
پیام تبربک رئیس سازمان بسیج علمی کشور،به مناسب روز خبرنگار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حسین قدیانی،رئیس سازمان بسیج علمی کشور،در پیامی  به مناسبت روز خبرنگار و‌بزرگداشت رسالت اهل قلم،این روز را تبریک گفت،که شرح این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.

اطلاع‌رسانی مناسب دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جوانان  در دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی و انعکاس به موقع رشد شتابان فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری به جامعه علمی و مردم بزرگوار ایران عزیز مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه شما خبرنگاران است.

به این وسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند شما خبرنگاران حوزه علم و فناوری در اشاعه اخبار این حوزه و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس توانمندی جامعه برای تحقق شعار ما میتوانیم است، تشکر و قدردانی می کنم.
امید است با هوشیاری به سوی  خشکاندن  سرچشمه های جهل و نادانی با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ "ما میتوانیم  و خودباوری" کوشش کرده و روز به روز شاهد سرافرازی بیشتر میهن اسلامی مان باشیم.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی شما خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و ارائه ی پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام//
باتشکر
حسین قدیانی 
ریاست سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری
ارسال نظرات