درخشش دانش آموزان کردستان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن،

کد خبر: ۸۸۹۸۷۹۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
 
  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از درخشش چهار نفر از دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان درسیزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، خبر داد.

 رنجبر گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه سراسر کشور همزمان با هشتم مرداد سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

 

وی به رشته های این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و اذان برگزار شد.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از درخشش چهار نفر از دانش آموزان پسر استان در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: ایوب نوری رتبه اول رشته انشاء نماز، داریوش میرزا نیا رتبه سوم رشته اذان، یادگار ناوخاصی رتبه چهارم رشته قرائت قرآن و سیاوش ویسانی رتبه پنجم رشته اذان را در سیزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز را از آن خود کردند.

 

رنجبر، به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز با هدف گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی آشنایی با آموزه‌های دینی، سیره عملی ائمه و بکارگیری آن‌ها در زندگی فردی و اجتماعی برگزار شد.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان برگزاری چنین مسابقاتی را انگیزه‌ای برای روی آوردن بیشتر دانش‌آموزان به فرهنگ قرآنی، تحکیم مبانی اعتقادی و عملی کردن آموزه‌ها عنوان کرد.

 

وی در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به کلیه دست اندرکاران امر و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان تبریک گفت و از تلاش و زحمات عوامل اجرایی تقدیر  و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار