دشمنان اسلام محور وحدت را در استان کردستان هدف قرار داده‌اند.

آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در سنندج برگزار شد،گفت:دشمنان اسلام محور وحدت را در استان کردستان هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در سنندج برگزار شد،گفت: شهدای  روحانی و اندیشمندان ماموستایان در استان کردستان محور وحدت و انسجام بوده‌اند و وجود یک هزار و 800 شهید ترور در استان کردستان گویای این مطلب است که دشمنان اسلام محور وحدت را در استان کردستان هدف قرار داده‌اند.
 

وی با اشاره به اینکه حضور و استقرار بنیاد هابیلیان در استان کردستان ضروی است، بیان کرد: راه‌اندازی این بنیاد در استان حکت موثری در برگزاری پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان است و برای بگزاری این مراسم باشکوه همه نهادها و ارگان‌ها باید در این امر همکاری کنند.
 
وی  در ادامه افزود: باید ناگفته‌ها در اختیار بنیاد هابیلیان قرار گیرد چرا که شهدای ترور مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند که بازتاب و تاثیرجهانی دارند.
 


نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: هر عملی امنیت مردم و جامعه را به مخاطره بیندازد از نظر اسلام محکوم است و مردم دینی و انقلابی ما ظلم و زور را بر نمی‌تابند.

 


آیت‌الله شاهرودی یادآور شد: گرچه ایران قربانی تروریست است اما به فرموده مقام معظم رهبری جای جلاد و مظلوم عوض شده و دشمنان خود را مدعی ترور می‌دانند در صورتی‌که خود تروریست هستند.
 

 در ادامه حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بنا به درخواست بنیاد هابیلیان در راستای همکاری برای برگزاری همایش شهدای ترور در استان این اداره‌کل آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

 


وی با اشاره به اینکه دیدارها و جلساتی نیز با نمایندگان بنیاد هابیلیان انجام شده است، گفت: تبلیغات اسلامی ضمن هماهنگی با دفتر نماینده ولی فقیه کردستان و ادارات موثر در برگزاری همایش شهدای ترور به مدت سه ماه است که هماهنگی لازم را انجام داده و آمادگی سایر همکاری‌های دیگر در این زمینه است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و باید برای ارج نهادن به جایگاه این عزیزان همکاری لازم را داشته باشیم و قدردان ایثار و ازخودگذشتگی آنها و خانواده‌هایشان باشیم.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب اسلامی طرفدار منطق است، یادآور شد: دشمنان اسلام چون توان مقابله، تقابل فکری و گفتگو با نظام اسلامی را ندارند دست به ترور می‌زنند و به همین دلیل است که ما قربانی تروریست شده‌ایم.

 


حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: برگزاری همایش شهدای ترور در استان کردستان می‌تواند حرکت موثری در گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ارج نهادن به مقام آنها باشد.

 


سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان نیز افزود  بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) سازمانی مردم‌نهاد است که در سال 1384 به‌منظور تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.

 


وی بیان کرد: پرونده حوادث تروریستی در ایران، نام 17 هزار قربانی بی‌گناه را در خود ثبت کرده است که گواهی روشن برخشونت گروه‌های تروریستی و سند تاریخی و انکارناپذیری است در اثبات این واقعیت که کشور ما بزرگترین قربانی تروریسم است.

 


وی با اشاره به اهداف بنیاد هابیلیان در کشور افزود: بنیاد هابیلیان باهدف فعالیت در راه مبارزه با تروریسم و شناساندن ابعاد و دامنه اقدامات و جنایت‌های منافقین و دیگر گروه‌های تروریستی به عموم ملت شریف ایران و گشودن پرونده‌های حقوقی علیه منافقین و زنده‌نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا و جانبازان عزیز ترور آغاز به‌کار کرد.

 


دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه این بنیاد یک مجموعه غیردولتی و مرکز پژوهشی – تخصصی شهدای ترور است، یادآور شد: بنیاد هابیلیان ضمن همکاری با شبکه افق در داخل کشور مخاطبان اثرگذاری دارد.

 


هاشمی‌نژاد بیان کرد: ایران اسلامی از عملکرد کشورها و سازمان‌های اطلاعاتی دشمن که نخبگان، روحانیون و ماموستاهای استان کردستان و کشور را ترور کرده‌اند شکایت کرده و پیگیر احقاق حق آنها خواهد بود.

 


وی اضافه کرد: افرادی که توسط عوامل تروریستی مورد هدف قرار می‌گیرند دارای عقبه بوده و قربانی تروریسمی می‌شوند که توسط عوامل صهیونیست و حامیان آنها ترور می‌شوند.

 


وی در پایان افزود: شهدا در قیامت جایگاه ویژه‌ای دارند و نیاز است همواره یاد و خاطر شهدا را زنده نگه داریم.
 

  وی تهیه فیلم، کتاب، برگزاری همایش‌ها در خصوص جایگاه شهدا و ورود مطبوعات به حوزه معرفی شهدای ترور را ضروری خواند و از حاضرین در جلسه خواست با موسسه هابیلیان همکاری لازم را داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات