خبرهای داغ:

دیدار صمیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب با فرماندهان پایگاه های اهل تسنن

حجت الاسلام والمسلمین سید عابدین صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در دیدار صمیمی با فرماندهان پایگاه های اهل تسنن حوزه شهید نسرین پور تکاب، وحدت شیعه و سنی را عاملی برای خنثی نمودن اهداف شوم استکبار دانسته و گفت: وحدت شیعه و سنی موجب تحکیم نظام، تقویت همدلی و همزبانی در کشور و در نتیجه افزایش عزت و اقتدار جهان اسلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید صادقی ضمن اشاره به آیه شریفه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا» خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی راه نفوذ دشمن را خواهد بست و به عنوان خاری در چشم دشمنان تمامی اهداف شوم استکبار را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام سید عابدین صادقی افزود: موضوع وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی بحثی است که سال هاست عقلای مسلمانان بر آن تاکید نموده اند. در سال های اخیر با پررنگ شدن فعالیت های تکفیری سلفی ها و وهابیت به نام اسلام و تقویت این جریانات غرب ساخته توسط حامیان اصلیشان یعنی غرب و در راس آنها امریکا، ضرورت مقابله با اختلاف افکنی ها میان شیعه و سنی و تاکید و اقدام عملی برای وحدت مسلمین بیش از پیش روشن شده است.

وی با بیان اینکه پیروی از سیره و روش امامان موجب تحکیم وحدت بین مذاهب اسلامی خواهد شد تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به خصوص شهرستان تکاب به عنوان نمادی از وحدت شیعه و سنی و زندگی مسالمت آمیز این دو مذهب در کنار هم می باشد.

ارسال نظرات