خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه سپاه سلماس برگزار شد

با حضور جانشین فرماندهی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه پاسداران شهداء استان، سرهنگ پاسدار سید حمید موسوی به سمت جانشین جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۸۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ الهوردی داداش زاده جانشین سپاه شهدا با اشاره به عرصه های وسیعی که پیش روی این نهاد مقدس است گفت: سپاه پاسداران در تمامی عرصه های نظامی و توسعه امنیت پایدار ، محرومیت زدایی و جنگ نرم پیشتاز بوده و در هر عرصه و حوزه ای که اسلام و انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد وارد خواهدشد و بزرگ ترين نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در محور مقاومت انتقال تجربيات دفاع مقدس و تشكيل بسيج مردمي بود و بسيج عصاره و ريشه اصلي سپاه است.

وی با اشاره به راهبردهای استکبار بعد از دفاع مقدس برای مقابله با گسترش انقلا ادامه داد: آخرين راهبرد استكبار در منطقه ضربه به نظام مقدس اسلامي از طريق برهم زدن امنيت در جمهوري اسلامي است و در اين راستا با گروهك هاي معاند هماهنگي كامل دارند و رمز پيروزي ما اخلاص و ايثار است و هركجا دچار غرور و تكبر شديم شكست خورديم و هر چه داريم از الطاف الهي است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مدني فرمانده سپاه سلماس در آئین معارفه و تکریم جانشین سپاه این شهرستان گفت: سپاه سلماس بطور همگام در تمامي عرصه هاي جنگ نرم و جنگ سخت تواما و با اقتدار ماموريت هاي خود را با جديت پيش ميبرد و بيش از ١٠٦ طرح محروميت زدايي در شهرستان سلماس در دست اجراست و يقين داريم هر چقدر در است عرصه تلاش و مجاهدت كنيم در حوزه نظامي و امنيتي با مشكلات كمتري مواجه خواهيم شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تکریم از زحمات سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده جانشین سابق سپاه سلماس ، سرهنگ پاسدار سید حمید موسوی به سمت جانشین جدید سپاه این شهرستان معارفه گردید.

ارسال نظرات