نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

بحران "خشکسالی" در کشور/ "زکات" وسیله وصول برکات خدا از آسمان و زمین است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نگاه به زکات باید وسیله وصول برکات خدا از آسمان و زمین باشد، گفت: آفت‌ها برای حیوانات و زمین‌ها به وسیله زکات از بین می‌رود و نگاه معنوی به آن باید از نگاه مادی بسیار قویتر باشد.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۴۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله حسن عالمی در دومین جلسه شورای ترویج و برنامه‌ریزی زکات در سال جاری که صبح امروز در معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در کرج برگزار شد، با اشاره به بحران خشکسالی در کشور، اظهار داشت: تمام تلاش‌ها و کارهای مادی و فیزیکی در صرفه جویی در آب و آماده‌سازی فضا برای ایجاد بارندگی بیشتر و ایجاد طبیعت سالم وجود دارد اما باید توجه معنوی به امر بارندگی داشت.  

بحران

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه زمانی که خداوند وعده داده است که "در برکت را برای مردم از آسمان و زمین باز می‌کنیم"، بنابراین مردم را می‌توان با امر زکات به ایمان نزدیکتر کرد، افزود: باید گفت که دادن زکات تقویت کننده ایمان، تقوا و به ثمر رساندن ایمان و تقوا است.

رئیس شورای ترویج زکات کشور با اشاره به روایات زکات، بیان کرد: اگر زکات داده نشود حبس باران و مردن حیوانات به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه نگاه به زکات باید وسیله وصول برکات خدا از آسمان و زمین باشد، اضافه کرد: آفت‌ها برای حیوانات و زمینها به وسیله زکات از بین می‌رود و نگاه معنوی به آن باید از نگاه مادی بسیار قویتر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها