عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

مسئول ستاد بودن ملاک وزیر شدن نباشد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:‌ صرف کمک کردن به روحانی در انتخابات نمی‌تواند ملاک باشد، بلکه معیار اصلی توانایی اداره کردن آن تشکیلات است.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۴۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدافضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره ملاک‌های انتخاب وزرا توسط روحانی، اظهار داشت: روحانی در انتخاب وزرا از میان همه افرادی که نظام را قبول دارند و به انقلاب معتقدند، یک ملاک باید در نظر بگیرد و آن‌ هم توان مدیریتی است.

وی افزود: کسی باید انتخاب شود که توان مدیریتی داشته باشد، هم از جهت توانایی علمی و فکری و هم از نظر توانایی جسمی؛ هر کسی این توانایی را دارد، می‌تواند مدیر خوبی باشد، اما اگر کسی فاقد این ویژگی است ولو علامه دهر هم باشد، حضورش در دولت به‌ درد نمی‌خورد.

موسوی درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر حضور کم چهره‌های این جریان در دولت آینده، اظهار داشت: هر کسی که مدیر خوبی باشد می‌تواند در کابینه قرار بگیرد و به روحانی کمک کند، صرف‌نظر از اینکه در انتخابات در ستاد روحانی مسئولیت داشته یا خیر. صرف کمک کردن به روحانی در انتخابات نمی‌تواند ملاک باشد، بلکه معیار اصلی توانایی اداره کردن آن تشکیلات است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه 24 میلیون در رای آوردن روحانی سهم داشتند، اما نمی‌توان یک کابینه 24 میلیونی تشکیل داد، گفت: افرادی باید انتخاب شوند که بتوانند با روحانی کار کنند و توانایی اجرای اهداف برنامه‌های دولت آینده را داشته باشند و به اعتلای کشور کمک کنند و روحانی هم قطعاً همین معیارها را در نظر می‌گیرد.

ارسال نظرات