مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‌وگو با «بسیج»:

برای بیگانگان قابل هضم نیست که "سپاه و بسیج" در سازندگی کشور نقش موثر دارند

اصلانی گفت: برای بیگانگان قابل هضم نیست که یک نیروی نظامی بتواند در مسائل دیگر مثل محرومیت زدایی و سازندگی کشور نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اثرگذاری سپاه و بسیج در محرومیت زدایی در کشور گفت: یکی از محوری ترین نقش های سپاه و بسیج اقدام به محرومیت زدایی است و در این راستا سپاه و بسیج نقش عظیمی در رفع مشکلات مردم داشته و رفع این مشکلات برای این نهاد  مقدس جزو دغدغه های اصلی به شمار می رود و همین احساس مسئولیت نسبت به رفع مسائل محرومین جامعه باعث شده است که سپاه نقش موثر و حضوری اثربخش داشته باشد و به همین دلیل می بینیم که رسانه های بیگانه مدام به دنبال تخریب سپاه و بسیج هستند.
 
وی ادامه داد: نشانه های محرومیت زدایی و رضایتمندی مردمی که توسط سپاه به آن ها خدمات رسانی شده است بارز و آشکار است و نام و نشان سپاه و سپاهیان تا ابد در قلب و جان مردم جاودان و اجرشان نزد خداوند محفوظ است. 
 
مسئول سازمان بسیج زنان تاکید کرد: سپاه پاسداران  نیز با تاسی از فرمایشات رهبر انقلاب، رسیدگی به نیازمندان را در اولویت و دستور کاری خویش قرار داده تا بتواند قدم های بسیاری در جهت زدودن فقر از چهره  مناطق محروم بردارند.
 
اصلانی در پایان گفت: برای بیگانگان قابل هضم نیست که یک نیروی نظامی بتواند در مسائل دیگر مثل محرومیت زدایی و سازندگی کشور نقش آفرینی کند.
ارسال نظرات