خبرهای داغ:

بازدید و سرکشی گروه های جهادی بسیج دانشجویی اشنویه از خانه محرومین

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اشنویه به همراه جمعی از جهادگران دانشجو ، در خانه محرومین روستای علی آباد اشنوی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۰۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شاپوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اشنویه درسرکشی از خانه محروم در قالب اردوهای جهادی به اهداف گرو ه های جهادی اشاره نموده و گفت : دانشجویان بسیجی هم پای تمام اقشار در خدمت رسانی به مردم تلاش کرده اند، تمامی اردوهای جهادی به صورت داوطلبانه و با مشارکت خودجوش و بسیار مطلوب دانشجویان همراه بوده است .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اشنویه ادامه داد : کمک رسانی و محرومیت زدایی به مناطق محروم و دورافتاده از اهداف اصلی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی است ، این گروه ها خدمات خود را قالب برنامه های فرهنگی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و بهداشت و درمان به مردم مناطق محروم ارائه کرده اند .

شاپوری با بیان اینکه ساخت خانه محروم و خانه عالم، تعمیر و تکمیل سرویس بهداشتی و نقاشی از دیگر اقدامات دانشجویان جهادگر بوده است، اضافه کرد: هر یک از اقدامات یاد شده در یکی از روستاهای شهرستان انجام شده ، که گستردگی آن تأثیر زیادی در روند آبادانی روستا و رضایت اهالی این مناطق را در پی داشته است.

ارسال نظرات