استاندار زنجان:

بیمارستان الغدیر ابهر مجهز به دستگاه ام.آر.آی می باشد

تا سال گذشته هیچ دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان های دولتی استان وجود نداشت و مراکز دولتی استان از ارائه این خدمت مهم درمانی محروم بودند ولی اکنون شاهد تحقق آن هستیم و بیمارستان الغدیر ابهر نیز مجهز به این دستگاه شده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۲۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در آیین بهره برداری از بیمارستان الغدیر ابهر گفت: 100 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان طی چهار سال اخیر تعمیر و بازسازی شده و تمامی اورژانس های هشت شهرستان استان نیز بازسازی و با تجهیزات روز دنیا مجهز شده است.

اسداله درویش امیری افزود:150 اتاق ویژه یک تختی به بخش زایمان در بیمارستان های استان افزوده شده است. با این اقدام تجهیزات کامل در شأن زنان ایرانی برای مردم استان زنجان راه اندازی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: تا سال گذشته هیچ دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان های دولتی استان وجود نداشت و مراکز دولتی استان از ارائه این خدمت مهم درمانی محروم بودند ولی اکنون شاهد تحقق آن هستیم و بیمارستان الغدیر ابهر نیز مجهز به این دستگاه شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: بیمارستان ابهر نه سال سابقه اجرایی دارد و در یک سال اخیر بیش از ۵۰ درصد اقدامات اجرایی بیمارستان انجام شد که تحقق این مهم در شرایط دشوار مالی دولت بوده است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان الغدیر ابهر، در طول دو هفته تامین خواهد شد، افزود: تمامی اقدامات مهم اجرایی و تجهیزاتی با همت وزیر و مسوولان حوزه بهداشت و درمان استان صورت گرفته که جای تقدیر دارد و امیدواریم مردم انقلابی ابهر بهره مناسبی از آن ببرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه۴۰۰ تخت درمانی به تخت های استان افزود خواهد شد،اظهار داشت: تخت های ویژه مراکز بهداشتی و درمانی استان همچون ام.آی.سی.یو از ۴۲ تخت به ۸۴ تخت افزایش یافته که هر تخت آن معادل یک میلیارد تومان هزینه داشته است.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: شهرستان کم‌برخوردار خدابنده در سال جاری با رویکرد حمایتی وزیر در خصوص مناطق محروم، کد اعتباری در لایحه بودجه دریافت کرده و از اعتبارات استانی نیز ۱۶ میلیارد تومان برای اقدامات اجرایی آن پیش بینی شده است.

ارسال نظرات