فصلی نو منتشر کرد؛

کاش حلقه کسری حقیقت داشت

کاش حلقه کسری در کار بود تا به پشتوانه آن در عزل و نصب مدیران بی کفایتی که به نظر می رسد جز مسایل قومی چیزی در انتخابشان نقش نداشته و عزمی نیز برای برکناری آنها وجود ندارد،اعمال نفوذ می کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۶۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج پایگاه خبری فصلی نو نوشت روز گذشته در اقدامی هماهنگ برخی رسانه های استانی با این ادعا که خبرنگاران سردسیری با تشکیل حلقه رسانه ای به نام کسری پشت یک مدیر شهرستانی ایستاده اند تا دیگر مدیران را تخریب کند خبرهایی منتشر کردند.

،بعد هم در حالی که در مطلب منتشره نامی از این مدیر شهرستانی نام نبرده بودند باز هم در اقدامی هماهنگ در فضاهای مجازی شروع به جو سازی رسانه ای کرده و موضوع را به فرماندار بویراحمد  ربط دادند.

اگرچه انتشار دهندگان این خبر ادعا دارند که در تقبیح یک آسیب اجتماعی آن را نوشته اند اما رفتار آنها دقیقا مصداق ایجاد تفرقه و رفتار قومی و منطقه ای بود زیرا این افراد همگی از خبرنگاران یک منطقه خاص هستند که اتفاقا همگی بار مشارکت ابر و ماه و خورشید و فلک یا در دستگاه های دولتی استخدام شده اند یا در حال طی مراحل جذب هستند.

از آنجایی که تعداد خبرنگاران سردسیری زیاد نیست و نزد افکار عمومی نیز شناخته شده و اعتبار زیادی دارند پس به نظر می رسد این افراد برای تخلیه یک عقده و غرض ورزی از نام این رسانه ها استفاده کرده اند.

ما خبرنگاران همیشه انتقادهایی به رفتارهای منطقه ای برخی مدیران داشته ایم اما از آنجایی که بیم شعله ور شدن آتش زیر خاکستر تعصبات منطقه ای می رفت و همواره توسعه استان  بر هر موضوعی ارجحیت داشته پس سکوت کردیم اما رفتار همکاران رسانه ای و توهین به رسانه های سردسیری به این مساله دامن زده و ما را به واکنش واداشته است.

ضمن آنکه نباید فراموش کنیم رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند هر گاه رسانه ها از مساله مذموم سردسیری گرمسیری صحبت کرده و سعی کنند در شرایطی که مدیری را که نقطه ضعفی از وی سراغ ندارند به مسایل قومی متهم کنند پس تبعات اجتماعی آن را نیز باید بپذیرند.

کاش حلقه کسری در کار بود تا دست کم خبرنگاران سردسیری نیز می توانستند به پشتوانه آن همه حقوق و مطالباتشان را پیگیری کنند.

کاش حلقه کسری در کار بود تا به پشتوانه آن در عزل و نصب مدیران بی کفایتی که به نظر می رسد جز مسایل قومی چیزی در انتخابشان نقش نداشته و عزمی نیز برای برکناری آنها وجود ندارد،اعمال نفوذ می کردند.

کاش حلقه کسری در کار بود تا ما خبرنگاران سردسیری نیز دلخوش به وجودش از بی عدالتی هایی که در استان  می شود فریاد می زدیم نه اینکه به محض اعتراض و انتقاد غرض ورزان با فرافکنی موضوع را منطقه ای کنند و بی عدالتی ها را دستاویزی برای ضعیف جلوه دادن مدیران شهرستانی.

کاش حلقه کسری حقیقت داشت

ارسال نظرات