خبرهای داغ:
در روز نخست و در قالب دو پرواز؛

540 نفر از آذربایجان شرقی به زیارت خانه خدا اعزام شدند

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اعلام اینکه روز گذشته اعزام زائران خانه خدا از این استان آغاز شد، گفت: در روز نخست و در قالب 2 پرواز 540 زائر راهی شدند.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر روحی ملکی افزود: نخستین پرواز ساعت 10 و 45 دقیقه روز گذشته با 280 زائر و دومین پرواز ساعت 21 و 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به شهر مدینه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه این پروازها توسط هواپیمایی سعودی انجام شد، گفت: روز گذشته یکی از ثبت نام کننده های استان به علت مشکل جسمی و با نظر پزشکی از اعزام انصراف داد.
روحی ملکی با اشاره به اینکه به علت زمان بر بودن صدور روادید در چنین شرایطی امکان جایگزینی وجود ندارد، گفت: امسال 3100 نفر زائر از آذربایجان شرقی در قالب 22 کاروان با 12 پرواز در 8 روز به مدینه منوره اعزام می‌شوند.
وی گفت: هر کاروان 85 تا 115 نفره زائران خانه خدا را 4 نفر شامل روحانی، مدیر، معاون مدیر و پذیرایی کننده با عنوان خدمه کاروان همراهی می کند.
روحی ملکی با اشاره به اینکه اعزام کاروان حجاج استان آذربایجان شرقی تا 16 مرداد ادامه خواهد داشت، گفت: پروازهای برگشت حجاج استان هم از 15 تا 18 شهریور انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها