خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز خبر داد؛

نورپردازی پل کابلی تبریز تکمیل می شود

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از تکمیل نورپردازی پل کابلی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به جایگاه ویژه پل کابلی و واقع شدن آن در بین چند مسیر مهم شهری، نورپردازی این پل در اولویتهای سازمان قرار گرفت و با تلاش عوامل اجرایی سازمان این امر محقق گردید.
خلیلی افزود: نورپردازی این پل در دو قسمت متحرک و ثابت اجرائی شده است که ستونها و دیواره پل با رنگهای سفید بصورت ثابت نورپردازی شده اند و عرشه کابلی بالای پلی بصورت متحرک و با ترکیبی از انواع رنگها نورپردازی شده است.

وی در ادامه گفت: از جمله اهداف سازمان زیباسازی تبریز در زمینه نورپردازی، تغییر منظر و سیمای بصر شبانه شهر مطابق با استانداردهای جهانی، ایجاد نشاط و شادابی، بهداشت روانی و رضایت مندی شهروندان از طریق توجه به تاثیر نور و رنگ در ابنیه مختلف تبریز است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی، در پایان از اجرای پروژه های نورپردازی برای اماکن مختلف شهر، طی ماههای آتی خبر داد و اعلام کرد: با اجرای این طرح ها، به زودی شاهد افزایش زیبایی های شبانه تبریز خواهیم بود.

خلیلی گفت: با تکمبل طرح نورپردازی پل اتحاد ملی "پل کابلی" تبریز، محورهای ورودی شهر از سمت آزاد راه تهران _ نبریز با تحول فضای بصری شهر روبروست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها