پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کهگیلویه و بویر احمدسال گذشته۹۰ میلیارد ریال وام خودکفایی و اشتغال و ۸۰ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان پرداخت کرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۵۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان با تشریح  عملکرد این صندوق در یک سال گذشته، با بیان اینکه این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند،گفت: در بخش خودکفایی و اشتغال در سال گذشته ۷۷۳ فقره وام با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی افزود: در سال گذشته چهار هزار و ۴۷۳ فقره وام کارگشایی و ضروری از قبیل ازدواج، هزینه تحصیلی، جهیزیه و درمان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.
نادری با اعلام اینکه در چهار ماهه نخست امسال نیز در بخش خودکفایی ۲۱۸ فقره وام اشتغال با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال اعطاء شده است ادامه داد: در همین مدت، چهار هزار و ۵۷۴ فقره تسهیلات کارگشایی با مبلغی بالغ بر ۱۱۷ میلیارد ریال به متقاضیان واگذار شده است.
وی افزود: ارائه تسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود و هر شعبه از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه کهگیلویه و بویر احمد گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نام خود و یا اشخاص دیگر حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح کند.
ارسال نظرات