خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

جبهه‌گیری در مقابل مواضع رهبری فرش قرمز برای منافقان است

امام جمعه تکاب گفت: مصالح اسلام و انقلاب را باید از زبان رهبری شنید و دور شدن از تبعیت رهبری نفاق‌آفرین است.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۷۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عیسی برادری اظهار داشت: امروز هم مثل اوایل انقلاب آن کسی که می‌تواند مصالح نظام را به درستی تشخیص دهد و به همگان متذکر شود ولی فقیه بوده و تبعیت از ایشان برای همه لازم است.

وی ادامه داد: امروز هم ممکن است که عده‌ای با این نگرش که فهم آن‌ها از اسلام و انقلاب بهتر و کامل‌تر از ولی فقیه بوده، ناخواسته در مسیر انحراف قرار گرفته و به مرور از مسیر تبعیت دوری کرده، به جبهه‌گیری در برابر مواضع روشن و خیرخواهانه ولی امر بپردازند ولی این خود زمینه ایجاد نفاق جدید را به وجود می‌آورد.

برادری تاکید کرد: گروهک منافقین نیز با برداشت‌های سطحی از دین و القاء دریافت‌های ناقص خود به افراد باعث گمراهی عده‌ای شدند و ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران اسلامی را به خاک و خون کشیدند، منشاء این تفکر و به تبع آن جنایات انجام گرفته خودخواهی و تبعیت نکردن از اسلام‌شناس واقعی و ولی امر مسلمین بود.

امام جمعه تکاب بیان کرد: برای پیشگیری از نفوذ این گونه افکار باید با هر سلیقه و گرایشی از خودخواهی‌ها دست برداشته و صلاح اسلام و انقلاب را از زبان رهبر شنید و در برابر آن خاضع بود چرا که سرنوشت منافقان کوردل برای همگان عبرت است.

ارسال نظرات