کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در محور بابامیدان به یاسوج در شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۲۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ضمن اخذ دستور قضائی و انجام گشت زنی و دایر نمودن ایست و بازرسی در محور بابامیدان به یاسوج، موفق به توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل مخزن سوخت غیرمجاز شدند.
سردار مهدی انصاری افزود: در بازرسی ماموران از خودروی کامیون کشنده حامل مخزن سوخت، چهار هزار و ۹۹۱ ثوب انواع پوشاک، ۱۳ هزار و ۶۳۶ عدد انواع عینک، یک دستگاه u.v تشخیص عینک، ۲۰ هزار و ۴۰۰ عدد DVD، سه هزار و ۱۰۰ عدد استب موتور خودرو، هزار و ۳۸۸ جفت انواع کفش ورزشی و ۱۰ عدد جعبه ام .دی. اف عینک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
وی ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۱۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: کالاهای مکشوفه فاقد مدارک و اسناد مثبت گمرکی بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
ارسال نظرات