تضعیف ایران با اهرم های مختلف راهبرد کلی و خصمانه استکبار است

خصومت مقامات آمریکایی علیه ایران غیرقابل تغییر است و تضعیف ایران به وسیله اهرم‌های مختلف برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و حتی تجزیه کشور راهبرد کلی آمریکا است.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۰۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی اظهار کرد: از مسؤولان می‌خواهیم که به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه توزیع سوخت به کشاورزان باید اصلاح شود و میزان اختصاص سوخت به هر هکتار 200 لیتر در نظر گرفته شده کم است، افزوود: خیلی مواقع سامانه سوخت پاسخگو نیست.

امام جمعه سرخرود با اشاره به اینکه در تصمیم‌گیری‌ها دقت و مدیریت صحیح باید صورت گیرد، تصریح کرد: قیمت‌ برنج قبل از برداشت نخست 11 هزار و 200 تومان بود الان صحبت از 9 هزار و 500 تومان است که با این روند متأسفانه بازار راکد است در حالی که شعار دولت افزایش قیمت برنج بود.

موسوی‌آملی افزود: یکی دیگر از موضوعات بحث واردات برنج است باید دقت شود که به کشاورزان لطمه وارد نشود که در زمان حال واردات محصولات کشاورزی از 4 ماه به 8 ماه افزایش یافته است.

وی در ادامه اضافه کرد: آمریکا کلاً ناقض برجام است که با این تحریم بند 26 و 27 و 29 مفاد برجام نقض کرده است مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد.

موسوی‌آملی با اعلام اینکه هیأت نظارت برجام باید در برابر تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه، مواضع قاطعانه‌تری اتخاذ کنند و دست به اقدامات عملی برای تقابل بزند، گفت: دلخوش کردن تنها به بیانیه با لحن عصبانی  یا چند اظهارنظر هیجانی علیه آمریکا کارکرد مناسبی در مقابل بدعهدی‌ها نیست.

امام جمعه سرخرود تصریح کرد: خصومت مقامات آمریکایی علیه ایران غیرقابل تغییر است و تضعیف ایران به وسیله اهرم‌های مختلف برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و حتی تجزیه کشور راهبرد کلی آمریکا است.

وی گفت: سرنوشت سایر توافقات با آمریکا چیزی جزء بدقولی و تضعیف ایران نیست از دولت دوازدهم هم خواستاریم در برخورد با بدقولی  آمریکا و سیاست خصمانه این کشور دولت آینده و مجلس واقع‌بینانه به سیاست‌های تقابل واشنگتن با ایران بنگرد و با آنها  مقابله جدی کند.

موسوی‌آملی با اشاره به اینکه یکی دیگر از انتظارات مردم از دولت بهبود اوضاع اقتصادی است، افزود: در این برهه حساس و با توجه به وعده‌های انتخاباتی دولت برای ایجاد 5 میلیون شغل و ریشه‌کن کردن فقر مطلق ادامه سیاست نگاه به کدخدا برای امتیاز دادن نه تنها خسارت بار که بحران‌آور خواهد بود و ضروری است دولت دوازدهم گره‌گشایی از معضلات اقتصادی و معیشتی با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های بی‌مانند نیروی انسانی قرار دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها