برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون فنی خطوط لوله منطقه شمالغرب

مراسم تودیع و معارفه معاون فنی خطوط لوله منطقه شمالغرب با حضور مهندس پرویز معماریان مدیر خطوط لوله، محمد جعفر کوچکی معاون فنی خط لوله ، مدیر معاونین و روسای ستادی و مراکز انتقال نفت منطقه شمالغرب برگزار شد. برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۰۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طی این مراسم علی جعفر آقایی به سمت سرپرستی معاون فنی منطقه شمالغرب منصوب و از زحمات و تلاش های 39 ساله حمید براتی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

مهندس پرویز معماریان مدیر خطوط لوله در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی منطقه شمالغرب ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت آقای، علی جعفرآقایی را یکی از نیروهای کار آمد و سخت کوش شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت دانست وگفت: امیدواریم با همکاری و همدلی یکدیگر بتوانیم هرچه بیشتر در زمینه پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف شرکت تلاش کنیم.

مهندس پرویز در ادامه از تلاش های بی سابقه حمید براتی قدردانی نموده و افزود: وی در طی دوران خدمت خود در مناطقی همچون مرکزی، ستاد و شمالغرب خدمات ارزنده ای در حوزه فعالیت خود داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: همکاران بازنشسته ارزشمندی همچون آقای براتی الگوی مناسبی برای همکاران جوان هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم همکاران بخش های فنی و عملیاتی با آرزوی توفیق و سلامتی برای این همکار عزیز با اهداء لوح تقدیر و هدیه از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

ارسال نظرات