استاد حوزه و دانشگاه:

اساسی ترین مبنای حجاب حیا و عفاف است

حریم نگه داشتن مصونیت می آورد و اساسی ترین مبنای حجاب حیا و عفاف است.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۶۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س)گفت: بد حجابی نیازمند یک سیر تربیتی است که با جبر بر طرف نمی شود.

حجت الإسلام مهدی محبی در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت زنان در جامعه اظهار داشت: کرامت بالاتر از سخاوت است بنابراین یکی از لقب های حضرت معصومه(س) کریمه بود شایسته است تمام زنان عالم باید در زندگی از این بزرگان الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: ایشان در درگاه حق تعالی از عظمت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که علما و بزرگان زیادی در گرفتاریهای زندگی به آن بزرگوار اقتداء می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به زمان زنده به گور کردن دختران در زمانهای گذشته گفت: زمانی شخص زنان را دفن می کردند ولی اکنون شخصیت خانم ها را دفن می کنند.

حجت الإسلام محبی با اشاره به اینکه بدحجابی نیازمند یک سیر تربیتی است که با جبر بر طرف نمی شود، افزود: حریم نگه داشتن مصونیت می آورد و اساسی ترین مبنای حجاب حیا و عفاف است.

کارشناس دین اظهار داشت: زیارت و سلام بر سیدالشهدا(ع) شاه کلید زندگی انسانها در تمام گرفتاریها بوده و در جان، مال، زندگی، اهل و عیال و خانواده و بر طرف شدن حوائج تأثیرات بسیاری دارد.

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات