کلاس آموزش تکمیلی بسیج دوره اول در قائم شهرآغاز شد

ه همت مدیر آموزش واحد عملیات ناحیه،کلاس آموزش دوره تکمیلی مرحله اول با حضور216 نفر از بسیجیان واجد شرایط در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر،به همت مدیر آموزش واحد عملیات ناحیه،کلاس آموزش دوره تکمیلی مرحله اول با حضور216 نفر از بسیجیان واجد شرایط در این شهرستان آغاز شد.

ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر ضمن اشاره به اهداف برگزاری این دوره ،تشریح کرد : به مصداق آیه شریفه واعدوا لهم... تجهیزسرمایه ارزشمند نیروی انسانی بسیج با هدف کسب آمادگی های لازم برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی ایران وجان و ناموس مردم است که افتخار ایجاد این آمادگی برای سپاه می باشدلذا برگزاری این دوره به منظور ارتقای توان رزم ،آمادگی دفاعی ،افزایش اطلاعات وآگاهی نظامی بسیجیان گردان بیت المقدس بوده که به مدت 27 روز در شهرستان قائم شهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : در این دوره از مربیان وکارشناسان مجرب آموزش نظامی در کلاسهای تاکتیک،سلاح شناسی،عقیدتی،نظام جمع و رژه حماسی وتخریب به صورت عملی وتئوری بهره خواهیم برد.

فرمانده سپاه قائم شهر در خاتمه گفت : این دوره آموزشی از تاریخ27/4 لغایت28/5/96 در هنرستان شهید چمران ومسجد ابوخیل قائم شهربرگزار خواهد شد ومرحله بعدی آموزش نیز بر حسب ظرفیت وبا برنامه ریزی از جانب سپاه استانی به اجرا در خواهد آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها