قائم مقام صدا وسیمای زنجان:

حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان یکی از اولویت های برنامه سازی صدا وسیمای زنجان می باشد

اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ سازی مصرف کالاهای با کیفیت، ترویج ساده زیستی ،معرفی مشاغل خانگی و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان از اولویت های برنامه سازی این مرکز برای مخاطبان می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۷۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام صدا وسیمای زنجان در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در صداوسیما با اشاره به لزوم ارائه طرح‌های جدید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا گفت‌: باید با اجرای طرح‌های جدید و جذاب ، تمایل مصرف کنندگان را از مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی تغییر داد.

سهرابی افزایش آمار کشفیات کالای قاچاق را نشان از وجود مشکل در مبادی ورودی کالا به کشور دانست و برلزوم آسیب‌شناسی در این زمینه تاکید کرد‌.

وی اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف ، فرهنگ سازی مصرف کالاهای با کیفیت، ترویج ساده زیستی ،معرفی مشاغل خانگی و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان از اولویت های برنامه سازی این مرکز برای مخاطبان می باشد.

قائم مقام صدا وسیمای زنجان تصریح کرد: توجه به ظرفیت های اقتصادی استان و برقراری تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده از برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان در راستای کمک به رونق اقتصادی استان زنجان می باشد.

سهرابی افزود: این مرکز با تولید برنامه های مختلف در حوزه های سیما، صدا و خبر زمینه معرفی واحدهای تولیدی و کارآفرینان نمونه را مهیا و فضا را برای فعالیت واحدهای صنعتی فراهم کرده است‌.

در ادامه، اعضای جلسه ضمن ارائه عملکرد 3 ماهه در حوزه های خودشان ، به راهکارهای فرهنگی و تخصصی و پیش بینی و تدارک برنامه های 9 ماهه آینده پرداختند.

گفتنی است، جلسه كارگروه فرهنگي و تبليغات كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان زنجان به ریاست سهرابی قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان و با حضور اعضاي اين کمیسیون تشكيل شد.

ارسال نظرات