امام جمعه بخش بهمن:

ناظرین برجام بجای پیام های توئیتری، پاسخی کوبنده به آمریکا بدهند

امام جمعه بخش بهمن گفت: حال که غیر قابل اعتماد بودن آمریکا ثابت شده است ناظرین برجام باید دست از پیام های توئیتری بردارند و پاسخی کوبنده به قلدری های دشمن بدهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۶۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: هدف آمریکا از وضع تحریم علیه ایران دامن زدن به اختلافات سیاسی، دو قطبی کردن جمهوری اسلامی، تضعیف قدرت نظامی از جمله سپاه پاسداران، شکستن جبهه مقاومت و فلج کردن اقتصاد است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه راه مقابله با این توطئه ها، اتحاد و انسجام تمام گروه های سیاسی در کشور است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود مشکل آمریکا با ایران را اصل نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند، نه انرژی هسته ای و حقوق بشر. تحریم های جدید نشان داد آمریکا برای ایران قابل اعتماد نیست؛ لذا مسئولین و ناظرین برجام باید دست از پیام های توئیتری بردارند و پاسخی کوبنده و محکم به زیاده گویی ها و قلدری های آمریکا بدهند.

علیزاده با اشاره به حوادث خوشنت بار مسجد الاقصی، اذعان کرد: حمایت از فلسطین و مبارزه با اشغالگران مبنای اندیشه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هست و می توان دلایل حمایت از این کشور را در چند مورد برشمرد که عبارتند از: وظیفه دینی و انسانی بودن حمایت از مظلوم، اشغال شدن قبله اول مسلمین زیر چكمه‏هاى نجس اشغالگران، تأمین شدن امنیت ملی ایران و ...

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز نماز جمعه، گفت: بعد از کنگره سالانه حج، بزرگ ترين اجتماع مسلمانان، نماز جمعه است. امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از هزار نقطه در کشور نماز جمعه اقامه می شود.

خطیب جمعه بخش بهمن در ادامه به مناسبت های هفته جاری اشاره کرد و در پایان، از حضور خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، همزمان با روز سه شنبه در شهر مهردشت خبر داد و از عموم مردم درخواست کرد تا در مراسم استقبال خادمان رضوی شرکت کنند.

ارسال نظرات