مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

نقش بسیج در تقویت بنیان خانواده و کاهش معضلات اجتماعی

کامرانی گفت: سیج و همه نهاد های مربوطه باید در راستای تقویت بنیان خانواده که موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد اقدام موثر انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۲۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان و استاد دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با افزایش آسیب های اجتماعی و تاثیر فعالیت های بسیج بر کاهش این معضلات بویژه طلاق اظهار داشت: در حال حاضر طلاق به عنوان یکی از مهم ترین آسیب ها و معضلات جامعه ما محسوب می شود که عوامل بسیار زیادی در آن نقش داشته و تک بعدی نیست.

این مقام مسئول در ادامه این مطلب مطرح کرد: اعتقادات دینی و مذهبی بسیاری از خانواده ها ضعیف شده و برخی از جوانان حتی با مسائل شرعی و دینی خود آشنایی ندارند که این مسئله موجب شکسته شدن قبح طلاق می شود لذا باید به صورت زیربنایی کار کرد.

استاد دانشگاه هرمزگان تاکید کرد: بسیج بویژه بسیج اساتید با ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برای خانواده ها و برگزاری کارگاه های سبک زندگی ایرانی اسلامی این معضلات را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

مسئول سازمان بسیج اساتید هرمزگان نقش شبکه های ماهواره ای را در تخریب بنیان خانواده بسیار موثر خواند و گفت: در حال حاضر ماهواره با برنامه های فاسد خود خانواده ها را هدف گرفته است لذا بسیج و همه نهاد های مربوطه در راستای تقویت بنیان خانواده که موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد اقدام موثر انجام دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار